THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, July 3, 2009

SIAPAKAH AKU?


aKu GaY. ThaT's The FaCt aBouT mE.

macam ane aku leyh jadik gay tu ase nye korang tak perlu la tanye..hehe...hal 14 tahun yg lepas tetapi yang teramat pasti, sejak peristiwa itew ~ dah 14 tahun gak lah aku ni menjadi GAY.

Macam macam bende dah aku lalui, pelbagai pengalaman dah aku hadapi dan pelbagai jenis gay dah aku tiduri. Setiap Gay punyai ragam mereka yg tersendiri tetapi boleh disimpulkan kepada hanya beberapa kategori yang mudah untuk di fahami dan di khususkan jenis jenis mereka itew.

Kay El umah aku, Star Hill tempat lepak aku, Shaiful Shasabana Azme bini aku..hehehe..iklan jap..

dan aku?

hanyalah seorang gayboy berumur 22 tahun yang sudah terlalu bosan dengan keadaan pemikiran masyarakat melayu yang masih hidup di dalam dunia superstition segala..

huerm...yup...kite xkan dpt ubah sejarah dalam hanya sehari tetapi kite cubelah sedaya upaya agar kite akan menjadi sejarah di masa hadapan..

how?
tepuk serebrum, tanyalah seleblum..


0 comments: